Tuesday, May 16, 2006

What is your life path number?

Your Life Path Number is 8

Your purpose in life is to help others succeed

You are both a natural leader and a natural success. You are also a great judge of character.
You have a head for business and finance. You know how to make money.
A great visionary, you can see gold where other people see nothing.

In love, you are very generous - with gifts, time, and guidance.

You love to inspire people, but it can be frustrating when they don't understand your vision.
Great success comes easily for you. But so does great failure, as you are very reckless.
You are confident, and sometimes this confidence borders on arrogance.

14 comments:

jessica said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Rosa said...

E então? Falta o teu comentário final: és mesmo assim? :)

Anonymous said...

A Rosa tem razão!! Comenta lá isso!!

Bitchoman said...

Confesso que sim...

Anonymous said...

Que sim o quê? Tudo isso sem tirar nem pôr?!

Bitchoman said...

Se eles o dizem, quem sou eu pra contrariar??? Mas sim, de uma forma geral o que está lá é verdade...Relativamente ao saber fazer dinheiro não sei...e qto ao visionário tb não...

Maria Carvalho said...

Ah!! Achei engraçado este post!! Beijinhos.

Caiê said...

Não te imaginava assim tão super confiante em ti, tem graça! Surpresas... ;)

Leonor said...

http://www.geometria-descritiva.blogspot.com/

mudanças de blog.



Leonor
*

Maria said...

Lá fui eu ver qual era o meu também.

O meu é o 3, por acaso até achei que tinha tudo a ver... :)

Beijokas*

susana said...

Ter segurança é importante!Se fores mesmo assim é bom para ti!!
beijocas

Polly Jean said...

Se és genoroso, então please, vai ao meu blog. Atentamente,
Antecipadamente grata,

:)))

Ritinha said...

também vou fazer este teste! vamos la ver o k da!


beijinhos

Bitchoman said...

Olá Leo, obrigado por te teres lembrado de mim. É bom voltar a "ver-te"...tinha saudades dos teus sentimentos. Bjnhos

P.S.: é pena que não possamos comentar...